Secrets of Kandahar - Desert Realm

Secrets of Kandahar - Desert Realm

Píseň vypráví o útěku do života pouštní planety, kde se mísí vzpomínky na dětství s nadějí na budoucnost. V poušti, pod hvězdnou oblohou, se protagonisté cítí svobodní a spojení. Tančí, nechávají se unášet rytmem a společně hledají sami sebe. Text zdůrazňuje pocit úžasu z rozlehlosti světa a zároveň víru v to, že oni sami jsou nositeli změny a nových začátků ("We are the dawning change"). Opakující se motiv tance pod hvězdami symbolizuje radost, jednotu a objevování vlastní identity v magickém, téměř neskutečném prostředí. Most ("Bridge") pak vyzývá k úplnému uvolnění a prožití daného okamžiku svobody a společného snění. Celkově píseň oslavuje sílu snů, spojení s druhými a proces sebepoznání v inspirativní a éterické atmosféře.

View Project
SUPPORT by PATREON

Hrají: Lena BaierPetr Chroustovsky
Žánr: New Wave Synthpop, Sci-fi 
Vydání: 18.5.2025


Lyrics

[Verse 1]
In a desert sky, we play
Sandy winds whisper dreams,
Childhood laughter echoes away,
Stars flicker brightly,
Colors dance in our hearts,
Feel the beat in the dark,

[Chorus]
We are the dreams
Ohh, on this desert realm
So let's dance under the stars
Together we’ll find ourselves

[Verse 2]
Do you feel the pulse
Of a world so strange?
Underneath this vast expanse,
We are the dawning change,
Golden sunsets fading slow,
With each step, we will glow,

[Chorus]
And I think we are
Ohh, in this desert realm
So let's dance under the stars
Together we’ll find ourselves

[Bridge]
Lift your hands, feel the breeze,
In this moment, we are free,
Light the sky with our dreams,
Together, just you and me,

[Chorus]
We are the dreams
Ohh, on this desert realm
So let's dance under the stars
Together we’ll find ourselves

Text písně

[Verš 1]
Na pouštní obloze si hrajeme
Písečné větry šeptají sny,
dětský smích se ozývá do dáli,
hvězdy se jasně třpytí,
barvy tančí v našich srdcích,
cítíme rytmus ve tmě,

[Refrén]
My jsme sny
Ohh, na této pouštní říši
Tak pojďme tančit pod hvězdami
Společně se najdeme.

[Verš 2]
Cítíš tep
Světa tak cizího?
Pod tímto rozlehlým prostorem,
Jsme svítání změny,
Zlaté západy slunce pomalu blednou,
S každým krokem budeme zářit,

[Refrén]
A myslím, že jsme
Ohh, v této pouštní říši
Tak pojďme tančit pod hvězdami
Společně se najdeme.

[Bridge]
Zvedni ruce, pocítíš vánek,
V tuhle chvíli jsme volní,
Rozsvítíme oblohu svými sny,
Spolu, jen ty a já,

[Chorus]
My jsme sny
Ohh, na této pouštní říši
Tak pojďme tančit pod hvězdami
Společně se najdeme.

Circa 1923
Broken Heart
Saucers
Giants
Parallax
Cosmic Dance
Dreams

3D vizualizace flakonu

Vizualizace flakonu voňavky

Fotorealistická produktová vizualizace luxusního flakonu parfému pro marketingové účely. Nástroje: V-Ray, Blender (nebo jiný použitý software). Zaměření: Práce s realistickými materiály (sklo, kov), detailní nasvícení, kompozice a postprodukce. Výsledek: Vizuály určené pro online kampaň, tisk i prezentaci klientovi před pro prezentaci na eshopu.

3D vizualizace produktu voňavky s použitím rendrovací technologie V-Ray

V-Ray je špičkový renderovací nástroj, který se hojně využívá pro fotorealistickou 3D vizualizaci produktů. Díky své přesnosti v práci se světlem, materiály a stíny umožňuje vytvořit vizuály, které věrně napodobují reálné fotografie. To je ideální pro prezentaci výrobků, které ještě nejsou fyzicky vyrobené, nebo pro tvorbu reklamních materiálů bez nutnosti drahého focení. V-Ray podporuje detailní nastavení materiálů – od kovů a skla až po plast či tkaninu – a počítá i světlo odražené od okolního prostředí narozdíl od běžnéch rendrovací technik. Je kompatibilní s populárními 3D programy jako 3D Studio Max, Maya nebo SketchUp. 

Výsledkem jsou kvalitní rendery, které zaujmou zákazníka a zvýší šanci na úspěšný prodej. Navíc lze snadno vytvářet různé varianty produktu (barvy, povrchy, osvětlení) bez dalšího focení. Vizuály z V-Ray jsou tak často k nerozeznání od skutečných fotografií. Pro firmy představuje tento nástroj efektivní způsob, jak zrychlit vývoj a marketing produktů.

Ralná fotografie produktu voňavky Welvet

Realná fotografie produktu. Krom estetických vad se při klasické studové fotografii musíme vyrovnat s tím, že v odlescích je vidět fotograf, nebo minimálně objedktiv, který pak musí být retušován. To při 3D vizualizaci odpadá neboť virtualní kamera je neviditelná. Vhodně zvolenou Enviroment mapou upravujeme odražené světlo okolí. Ale ani při práci s 3D grafikou se často nevyhneme drobným úpravám ve Photoshopu a jiných nástrojích pro 2D grafiku.


Sběračky kabelů (2045)

Sběračky kabelů (2045)

Parodie na obraz od Jeana-Françoise Milleta z roku 1857 - Sběračky klasů, který se odehrává v kyberscénu v nedaleké budoucnosti. Rozhodl jsem se tento obraz uvést do predikce klázké reality kyberpunkových distopických vizí, kdy povrch země zaplavý vrstva elektronického odpadu. 

Originální obraz Sběračky klasů zobrazuje tři ženy sbírající klasy po žních, symbolizující chudobu a útisk prostého lidu. Kompozice postav, sklánějících se k zemi, zdůrazňuje jejich těžký úděl. Obraz je laděn do zelených tónů a nachází se v Musée d'Orsay v Paříži.

Millet (1814–1875) maloval prosté venkovany a jejich těžkou práci, čímž ovlivnil impresionisty. Jeho styl se vyznačuje melancholickým světlem s náboženským nádechem. Podobně jako v jeho dalším slavném díle Klekání, i zde využil prostorové zjednodušení ke zdůraznění monumentalizace postav.

View Project
Sběračky kableů - Parodie na obraz Sběračky klasů od Jean-François Millet převedený do doby Kyberscénu - Kyberpunk - d3arts.cz

The Cable Gleaners - Video

Obraz Sběračky klasů od Jeana-Françoise Milleta - parodie Moderna

Parodie - Banksy

Obraz Sběračky klasů od Jeana-Françoise Milleta z roku 1857 zobrazuje tři ženy sbírající klasy po žních, symbolizující chudobu a útisk prostého lidu. Kompozice postav, sklánějících se k zemi, zdůrazňuje jejich těžký úděl. Obraz je laděn do zelených tónů a nachází se v Musée d'Orsay v Paříži. Millet (1814–1875) maloval prosté venkovany a jejich těžkou práci, čímž ovlivnil impresionisty. Jeho styl se vyznačuje melancholickým světlem s náboženským nádechem. Podobně jako v jeho dalším slavném díle Klekání, i zde využil prostorové zjednodušení ke zdůraznění monumentalizace postav.

Originál z roku 1857 - Jean-François Millet