3D vizualizace flakonu

Vizualizace flakonu voňavky

Fotorealistická produktová vizualizace luxusního flakonu parfému pro marketingové účely. Nástroje: V-Ray, Blender (nebo jiný použitý software). Zaměření: Práce s realistickými materiály (sklo, kov), detailní nasvícení, kompozice a postprodukce. Výsledek: Vizuály určené pro online kampaň, tisk i prezentaci klientovi před pro prezentaci na eshopu.

3D vizualizace produktu voňavky s použitím rendrovací technologie V-Ray

V-Ray je špičkový renderovací nástroj, který se hojně využívá pro fotorealistickou 3D vizualizaci produktů. Díky své přesnosti v práci se světlem, materiály a stíny umožňuje vytvořit vizuály, které věrně napodobují reálné fotografie. To je ideální pro prezentaci výrobků, které ještě nejsou fyzicky vyrobené, nebo pro tvorbu reklamních materiálů bez nutnosti drahého focení. V-Ray podporuje detailní nastavení materiálů – od kovů a skla až po plast či tkaninu – a počítá i světlo odražené od okolního prostředí narozdíl od běžnéch rendrovací technik. Je kompatibilní s populárními 3D programy jako 3D Studio Max, Maya nebo SketchUp. 

Výsledkem jsou kvalitní rendery, které zaujmou zákazníka a zvýší šanci na úspěšný prodej. Navíc lze snadno vytvářet různé varianty produktu (barvy, povrchy, osvětlení) bez dalšího focení. Vizuály z V-Ray jsou tak často k nerozeznání od skutečných fotografií. Pro firmy představuje tento nástroj efektivní způsob, jak zrychlit vývoj a marketing produktů.

Ralná fotografie produktu voňavky Welvet

Realná fotografie produktu. Krom estetických vad se při klasické studové fotografii musíme vyrovnat s tím, že v odlescích je vidět fotograf, nebo minimálně objedktiv, který pak musí být retušován. To při 3D vizualizaci odpadá neboť virtualní kamera je neviditelná. Vhodně zvolenou Enviroment mapou upravujeme odražené světlo okolí. Ale ani při práci s 3D grafikou se často nevyhneme drobným úpravám ve Photoshopu a jiných nástrojích pro 2D grafiku.


Sběračky kabelů (2045)

Sběračky kabelů (2045)

Parodie na obraz od Jeana-Françoise Milleta z roku 1857 - Sběračky klasů, který se odehrává v kyberscénu v nedaleké budoucnosti. Rozhodl jsem se tento obraz uvést do predikce klázké reality kyberpunkových distopických vizí, kdy povrch země zaplavý vrstva elektronického odpadu. 

Originální obraz Sběračky klasů zobrazuje tři ženy sbírající klasy po žních, symbolizující chudobu a útisk prostého lidu. Kompozice postav, sklánějících se k zemi, zdůrazňuje jejich těžký úděl. Obraz je laděn do zelených tónů a nachází se v Musée d'Orsay v Paříži.

Millet (1814–1875) maloval prosté venkovany a jejich těžkou práci, čímž ovlivnil impresionisty. Jeho styl se vyznačuje melancholickým světlem s náboženským nádechem. Podobně jako v jeho dalším slavném díle Klekání, i zde využil prostorové zjednodušení ke zdůraznění monumentalizace postav.

View Project
Sběračky kableů - Parodie na obraz Sběračky klasů od Jean-François Millet převedený do doby Kyberscénu - Kyberpunk - d3arts.cz

The Cable Gleaners - Video

Obraz Sběračky klasů od Jeana-Françoise Milleta - parodie Moderna

Parodie - Banksy

Obraz Sběračky klasů od Jeana-Françoise Milleta z roku 1857 zobrazuje tři ženy sbírající klasy po žních, symbolizující chudobu a útisk prostého lidu. Kompozice postav, sklánějících se k zemi, zdůrazňuje jejich těžký úděl. Obraz je laděn do zelených tónů a nachází se v Musée d'Orsay v Paříži. Millet (1814–1875) maloval prosté venkovany a jejich těžkou práci, čímž ovlivnil impresionisty. Jeho styl se vyznačuje melancholickým světlem s náboženským nádechem. Podobně jako v jeho dalším slavném díle Klekání, i zde využil prostorové zjednodušení ke zdůraznění monumentalizace postav.

Originál z roku 1857 - Jean-François Millet


Přednáška: AI Komplexní umělecká tvorba

Přednáška: Kreativní algoritmy 1

Celý záznam z mé dvouhodinové přednášky "AI Komplexní umělecká tvorba" v Městské Knihovně Hradec Králové z cyklu Kreativní algoritmy. Praktické ukázky na a základní průlet nástroji MidJourney, Stable Diffusion, Runway ML, Udio a tipy na další platformy jako LTX a Elevenlabs. Ukázky konkrétních děl s využitím konkrétních funkcí. Filosofii o práci s AI doplňuje Petr Profen Mareš.

Vstupte do světa kreativní tvorby s umělou inteligencí a objevte, jak moderní nástroje mohou posunout vaše projekty. AI evangelista Petr Chroustovský (d3arts.cz, AI kapela Secrets of Kandahar) se zaměří na postupy, jak vytvářet komplexní umělecká díla s pomocí AI. Provede nás procesem tvorby od vizuálních konceptů a dynamických videí po hudbu a zvukové kompozice. Nebude chybět množství ukázek ani filozoficko-etická diskuse s kolegou Petrem Marešem. 

View Project

Sestřih z přednášky

Celý záznam najdete na Patreonu