Grindcore na Sile

Grindcore na Sile

Grafika pro plakát na Grindcore fest v komunitním centru Jihlava. Základní grafika je AI generovaná v MidJourney a doupravená ve Photoshopu. Znázorňuje "silo" - což je "performace" komunitního centra v Jihlavě. Na dalších kontejnerech jsou názvy kapel Člověk v plísni, Øblast, Lupus a Průmyslová smrt. Jelikož jsem nedávno aktivně zavzpomínal na Fallout 1, pokusil jsem se o podobný grafický feeling.

View Project
Grindec na Sile - Průmyslová smrt

Löw-Beerova vila – fotogrametrie

Fotogrametrie vily Löw-Beer

Pomocí fotografií z dronu jsem vygeneroval 3D model Velké vily Löw-Beer ve Svitávce na Blanensku pro použití v mobilní applikaci a k 3D tisku.

View Project

Screen ze softwaru pro skládání modelu z fotografiíí pořízených z dronu. Lze si všimnout nedostatků, napříkad u hlavního v chodu, kde to operátor dronu nezdokumentoval z výšky pohledu člověka. Podobné nedostatky se odehrávají také na pravé straně objektu, kde jsou bohužel stromy.

Zadní část budovy renderovaná v Blender 3D.

Realná fotografie převáděného objektu.


AI autoportrét

AI surrealistický autoportrét

AI autoportrét vygenerovaný pomocí Stable Diffusion s použitím nástrojů a neurální sítě ControlNet a pluginy QR code monster ve stylu biomechanického surrealismu. Zblízka není tak poznatelné, že se jedná o autoportrét a grafika se tváří jako fantaskní umírající svět. Na druhý pohled už ale poznáte jasné rysy mojí tváře.

Končím s MidJourney?

Věc se má tak, že i když se MidJourney vyvíjí opravdu ukrutně úspěšně, zainvestoval jsem do pořádné grafické karty s CUDA jádry pro hluboké učení, abych si mohl vlastní AI rozjet na svém lokálním počítači. Jednak jsem se s tímto nástrojem chtěl naučit a jednak nabízí opravdu pozoruhodné možnosti a hlavně postrádá morální zásady, což mi umožnuje poněkud rozvinout svůj potenciál na tomto poli. Každopádně MidJourney je opravdu skvělý kreativní nástroj, který ale neumí být tolik konkrétní a není zadarmo, takže ne. Rozhodně se bude ještě hodit.

Vlastní podobizna - Petr Chroustovský - optický klam - Stable Diffusion AI genrovaná grafika s použitím plugin ControlNet a checkpointu QR monster

Inspirací pro druhou AI fotomontáž byl obraz Rudolf II. jako Vertumnus od Giuseppe Arcimbolda. Vertumnus je římským bohem změny, ročních období, růstu rostlin, zahrad a ovocných rostlin. Vertumnův kult dorazil do Říma okolo roku 300 př. n. l.. Pro AI jsem použil podněty, aby byl portrét složený z ovoce, květin a zeleniny a pak už jen generoval a čekal na pořádný výsledek, který se naštěstí dostavil. Zblízka má podobizna opravdu tak poznatelná není a iluze je tak dokonalá.

Vlastní podobizna - Petr Chroustovský - optický klam - Stable Diffusion AI genrovaná grafika s použitím plugin ControlNet a checkpointu QR monster