Popis
Petrurbator ve své produkci používá různé softwarové syntezátory, například emulátory starých vintage syntezátorů jako OB-X nebo CS-80. Od svého debutového EP Night Driving Avenger vydal pět plnohodnotných alb, z nichž poslední je Lustful Sacraments na labelu Blood Music, a odehrál několik živých vystoupení. Několik jeho skladeb se objevilo ve hře Hotline Miami z roku 2012 a jejím pokračování Hotline Miami 2: Wrong Number z roku 2015. Perturbatorovo EP Sexualizer vyšlo částečně jako oficiální vydání skladby „Miami Disco“ a jako poděkování vývojářům hry Hotline Miami. Díky úspěchu her Hotline Miami se více dostal do povědomí mainstreamového publika.
Perturbator vydal své čtvrté řadové album The Uncanny Valley 2016 u Blood Music v řadě formátů včetně digibookového CD, vinylu a kazety. Album se setkalo s vesměs pozitivními recenzemi, pochvalně o něm psali například MetalSucks nebo Bloody Disgusting. Některé verze alba obsahovaly také bonusové EP, přičemž Kent napsal, že „první tři skladby doplňují témata, která jsou v rámci The Uncanny Valley probírána, a závěrečná skladba - ‚VERS/US‘ - je demo z nahrávacích sessions The Uncanny Valley, které se hodí k náladě a atmosféře alba, ale do finálního sestřihu se nedostalo.“ Bloody Disgusting dal albu 5/5 a napsal, že The Uncanny Valley „určitě potěší nejen fanoušky žánru, ale získá si i nováčky“.
V roce 2019 se Kent objevil v dokumentárním filmu The Rise of the Synths, kde vystupoval po boku různých dalších skladatelů ze synthwaveové scény, včetně filmaře Johna Carpentera, který film, jenž se zabýval vznikem a rozvojem tohoto žánru, také namluvil.
Recenze
Zatím zde nejsou žádné recenze.