čistí.me koberce Hradec Králové

Kompletní branding včetně vymyšlení názvu a podoby firmy včetně copywrittingu a AI generovaných článků a doplňkové grafiky pro firmu, která se zabývá úklidem, mokrým čištěním koberců a čalounění a čištěním interiéru aut. Zákazník v podstatě musel jen dodat informace o ceníku a fakturačních údajích, zbytek byla redakční práce. Projekt je zpracovaný kompletně včetně analýz a marketingu, SEO ve virtuálním i dobře připravený na reklamu v materiálním světě.  

View Project
Čistí.me logo

Jednoduché snadno reprodukovatelné logo s doplňujícím popiskem činnosti firmy znázorňuje hubici vysavače čistítící koberec. Modrá barva říká, že jde o vodu tedy mokré čištění. Barvnost je inspirována fešnou rukavicí na čištění hajzlíku, kterou měla moje žena. Křiklavé barvy jsou novým trendem webu. Goog bye dobo pastelová. Celá značka byla vymyšlena s použitím domény černé hory, tak aby klíčové slovo bylo obsahem domény a zároveň názvu. Samotné logo je ve virtualním světě používáno jako vektorové – tedy nezávislé na rozlišení,.

čistí.me favicon

Zjednodušená varianta pro použití jako miniatura, favicon webu apod. bez textové části je dobře zmenšitelná.

Čistí.me design vizitky

Oboustranná dvoubarevná plnobarevná vizitka, aneb jak by řekl profík 4/4 vizitka. QR kod směřuje přímo na web, který pro mobilní zařízení funguje jako applikace. Prďácký proužek na lícové straně funguje tak, že tam většinou pravák drží palec, takže je zbytečné do něj dávat nějaká data a proto ho rád používám jen pro design.

Po pár měsících fungování, můžete vidět výsledek v SERPu Googlu. Kdyby si firma platila reklamu, nebo si ji konkurence neplatila, byla by ve vyhledávání na první pozici na daný dotaz. 

Čistí.me webdesign

Web včetně SEO, registrace do vyhledávačů, pokročilých analýz Google Analytics 4 a marketingu je postavený tak, aby desktopová verze měla obsahovou šířku, mobilní je o tuto obsahovou stránku osekaná a funguje jako aplikace pro volání, objednávku apod. Barevnost a design vychází z loga. Namodralá barva je pozaďová, akcentované prvky jsou žluté v barvě koberce, zatímco ty nejaktivnější – nejdůležitější tlačítka jsou zelená. Doplňková grafika jako některé backgroundy a hlavní téma je generovaná umělou inteligencí a MidJourny Botem.

Mrknout na web